Powered By Blogger

the other khairul anwar…

Tuesday, November 2, 2010

 

Assalamualaikum w.b.t..

dah lama rasanya tak update blog mungkin sebab kesuntukan masa dan kewajipan yang ada lebih banyak dari masa yang ada.. jadi asyik kena kutuk je dengan kawan-kawan sendiri.. blog berhabuk la.. bila nak update la.. itu la.. ini la.. tapi diorang tak baca sangat pun blog ini sebab memang tiada apa-apa yang menarik pun dalam blog ini..

tapi tak apa, kali ini aku tulis tajuk yang mungkin menarik bagi korang yang berfikiran mirip dengan aku..

zaman teknologi sekarang sangat mudah mendapatkan maklumat tentang pelbagai benda.. korang mesti nak lihat bagaimana rupa orang yang mempunyai nama yang sama dengan korang kan? jadi apa kata korang cari nama sendiri dalam internet dan cari gambar orang tersebut.. dari situ kita boleh tengok betapa luasnya ciptaan Allah.. subhanallah.. muka lain-lain.. kerja lain-lain (ustaz, dj, wakil rakyat, wakil sekolah, cikgu, pemain bola, salesman MLM pun ada.. hehe..) umur pun lain-lain..ada tua dan muda.. hanya persamaan pada nama sahaja..

rasanya macam nak tag la kawan-kawan yang lain.. nak tengok juga muka orang yang sama nama dengan dia.. (kalau dia terkenal.. sekali search je semua gambar dia.. hehe) selamat mencuba!!

MIAMI MEDICAL

ni saya..

theotherkhairul

dan ini adalah 48 khairul anwar yang lain.. (klik untuk gambar besar)

saya nak tag

sekian wasalam..

2 comments:

Dr Hana said...

yo yo o je 'ni saya' haha...

kalau cari farhana ada brape jutalah agaknye ye

~ctnajihah~ said...

khairul anuar!!
hahahhaa... serius baru jumpe blog hang.
ok, sgt kuno. saye tau. sori beb, aku link ae ko nye blog.. muahahahhaa...

Post a Comment

Patient's complains